مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور اعلام کرد: ‌آخرین افرادی که برای حج تمتع ثبت‌نام کردند، باید ۱۷ الی ۱۸ سال برای اعزام به عربستان در نوبت بمانند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی حج، عبدالله نصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر یک میلیون و ۹۲۰ هزار نفر برای اعزام به حج تمتع ثبت‌نام کرده‌اند گفت:‌ سال گذشته تقاضای افزایش ۲۰ هزار نفر برای اعزام به حج تمتع کردیم، ولی پذیرفته نشد، با وجود این امسال نیز تقاضای افزایش سهمیه داشته‌ایم.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور اظهار امیدواری کرد‌: ثبت‌نام مجدد حج تمتع از شهریور یا مهر سال جاری آغاز شود.

نصیری در خصوص تغییر بانک عامل حج تمتع گفت‌: هنوز تصمیمی در این زمینه گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۳۶۶ هزار ایرانی در سال جاری برای عمره مفرده ثبت‌نام کرده‌اند،‌ گفت‌: هنوز زمان قرعه‌کشی برای اعزام این افراد مشخص نیست.

مدیر کل روابط عمومی سازمان حج و زیارت کشور افزود : افرادی که در سال جاری برای عمره مفرده ثبت‌ نام کردند، از سال ۱۳۸۹ اعزام خواهند شد و احتمالا اعزام این افراد پنج سال طول ‌می‌کشد.

وی با تاکید بر اینکه امکان افزایش ظرفیت اعزام زایران به عربستان وجود ندارد گفت‌: افرادی که از فروردین تا خردادماه سال جاری ثبت ‌نام کردند تا سال ۱۳۹۴ اعزام می‌شوند.

کد خبر 53870

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز